EUR
LatvianLatvian
0

Sertifikāts, kas apstiprina šī dokumenta atbilstību likumam

Tiešsaistes veikala noteikumi un nosacījumi







                                                    §1 Pamatjēdzieni



                                                    §2 Vispārējie noteikumi



                                                    §3 Pakalpojumu sniegšanas nosacījumi





                                                    §4 Līguma nosacījumi





                                                    §5 Pasūtījuma izpilde





                                                    §6 Piegāde




                                                    §7 Apmaksas metodes




                                                    §8 Garantija




                                                    §9 Atteikšanās




                                                    §10 Sūdzību izskatīšanas procedūra




                                                    §11 Atbildība


                                                    §12 Ārpus tiesas sūdzību izskatīšanas un prasību izvirzīšanas metodes



                                                    §13 Noteikumi par uzņēmējiem






                                                    §14 Beigu noteikumi






                                                    Ievads

                                                    Cienījamais Klients, šie Noteikumi un Nosacījumi regulē pārdošanas līgumu slēgšanas kārtību, izmantojot iepriekš minēto interneta vietni, nosaka šādu līgumu izpildes noteikumus, tostarp piegādi, tiesības un pienākumus, kas izriet no piemērojamā likuma, kā arī līguma atcelšanas kārtību un sūdzību izskatīšanu. Šie Noteikumi un Nosacījumi sastāv no četrām galvenajām daļām:

                                                    1. § 1 līdz 3 iekļauj vispārējos noteikumus šajos Noteikumos un Nosacījumos;

                                                    2. § 4 līdz 7 iekļauj preču/pakalpojumu iegādes procesa aprakstu;

                                                    3. § 8 līdz 12 iekļauj noteikumus, kas saistīti ar defektīvu preču/pakalpojumu atklāšanu un tiesībām atteikties no līguma;

                                                    4. § 13 līdz 14 iekļauj atlikušos noteikumus.

                                                    5. §1 Pamatjēdzieni

                                                      1. Tiešsaistes veikals – https://easyparts.online/index.php

                                                      2. Pārdevējs –  Aparts Group Brzezowski Ożóg Spółka Komandytowa. NIP: 8831858913  KRS 0000984645  REGON 363005542

                                                      3. Pārdevēja adrese – katru reizi, kad Noteikumos un Nosacījumos tiek minēta Pārdevēja adrese, tas nozīmē sekojošos datus:

                                                        1. the seat: ul Główna 34, 55-093 Bielawa,
                                                        2. e-mail address: info@easyparts.online, +48 721889998

                                                        1. Klients – fiziska persona ar pilnīgām tiesībām, un gadījumos, kas noteikti vispārējā likumā, arī fiziska persona ar ierobežotām tiesībām, juridiska persona vai organizācijas vienība bez juridiskās personas statusa, kurai saskaņā ar likumu ir piešķirtas tiesības un kura ir noslēgusi vai plāno noslēgt pārdošanas līgumu.
                                                        2. Patērētājs – 22. pants1 Civillikumā: fiziska persona, kas veic juridisku darbību, kas nav tieši saistīta ar viņu uzņēmējdarbību vai profesionālo darbību, kopā ar Pārdevēju.
                                                        3. Pārdošanas līgums – līgums par preču pārdošanu, kas ievietots iepriekš minētā Tiešsaistes veikala vietnē, noslēgts vai tiek noslēgts starp Klientu un Pārdevēju, izmantojot Tiešsaistes veikalu.
                                                        4. Preces – Produkts, taustāmas preces, ko Klients iegādājas, izmantojot Tiešsaistes veikalu.
                                                        5. Pasūtījums – Klienta nodoma izteikums, kas izdarīts, izmantojot Tiešsaistes veikalu, norādot: preču veidu un daudzumu, ko piedāvā Tiešsaistes veikals pasūtījuma brīdī, maksājuma metodi, preču piegādes metodi, preču nodošanas vietu un Klienta datus.
                                                        6. Pasūtījuma forma – elektroniskais pakalpojums, forma elektroniskajā uzglabāšanas vidē, kas pieejama Tiešsaistes veikalā, ļaujot veikt un izpildīt Pasūtījumu ar tādām funkcijām kā, piemēram, preču pievienošana elektroniskajai groza un pārdošanas līguma nosacījumu precizēšana, piemēram, piegādes un maksājuma metodes.
                                                        7. Pasūtījuma izpildes laiks – laiks, kad Tiešsaistes veikala Klienta veiktā pasūtījuma izpilde tiks pabeigta, iepakota, noslēgta no Pārdevēja un nosūtīta piegādei izvēlētajā piegādes formā.
                                                        8. Darba diena – viena diena no pirmdienas līdz piektdienai, izņemot valsts svētkus.
                                                        9. Patērētāju tiesību akts – Patērētāju tiesību akts, 2014. gada 30. maijs (2014. gada Likumu žurnāls, 827. punkts, ar grozījumiem).

                                                        §2 Vispārējie noteikumi

                                                        1. Pārdevējs apstiprina, ka ievēro visus nepieciešamos klientu personas datu aizsardzības noteikumus, kas noteikti, starp citu, 1997. gada 29. augusta Personas datu aizsardzības likumā (2015. gada Likumu žurnāla konsolidētais teksts, 2135. punkts, ar grozījumiem). Klients piekrīt, ka Pārdevējs vāc, glabā un apstrādā personas datus tikai tiem mērķiem, kas tieši saistīti ar Pakalpojuma sniegšanu vai preču piegādi, ko pasūtījusi Tiešsaistes veikalā. Sīkāka informācija par personas datu vākšanu, apstrādi un aizsardzību no Pārdevēja ir noteikta Tiešsaistes veikala "Privātuma politikā".
                                                        2. Veicot pasūtījumus veikalā, Klientam ir iespēja iepazīties ar Noteikumiem un Nosacījumiem, piekrītot šī dokumenta saturam, atzīmējot pareizo lodziņu formā. Pieņemšana Noteikumiem un Nosacījumiem ir obligāta pasūtījuma izpildei. Mēs informējam, ka pārdošanas līguma noslēgšana, izmantojot internetu, un Noteikumu un Nosacījumu pieņemšana uzliek pienākumu samaksāt par pasūtītajām precēm.
                                                        3. Datu administrators izmanto atbilstošas tehniskās un organizatoriskās prasības, lai nodrošinātu personas datu aizsardzību, kas atbilst draudiem un datu kategorijām, kas tiek aizsargātas. Vispirms Datu administrators aizsargā datus no dalīšanas, noņemšanas, apstrādes, zaudēšanas, izmaiņām, bojāšanas vai iznīcināšanas no neautorizētām personām. Sīkāks aizsardzības apjoms ir regulēts saskaņā ar Personas datu aizsardzības politikas prasībām (drošības politika, personas datu aizsardzības nosacījumi, IT sistēmu pārvaldības norādījumi).
                                                        4. Katra persona, kuru dati tiek apstrādāti, ir tiesīga uz:

                                                        1. uzraudzīt un kontrolēt personas datu apstrādi, par kuru Pārdevējam ir klientu datu kolekcija, par ko minēts iepriekš;
                                                        2. iegūt detalizētu informāciju, vai šāda datu kolekcija pastāv un tiek uzturēta no Pārdevēja;
                                                        3. noteikt datu administratoru, tā adresi, sēdeklis, nosaukums, un, ja administrators ir fiziska persona, noteikt viņa vārdu un uzvārdu, kā arī dzīvesvietas adresi;
                                                        4. iegūt informāciju par mērķi, apjomu, metodi, laiku datu apstrādē, kas iekļauta šādā kolekcijā;
                                                        5. iegūt informāciju saprotamā formā par šādu datu saturu;
                                                        6. uzzināt datu avotu, kas saistīts ar šādu personu, ja vien datu administrators nav pienākums saglabāt to noslēpumā kā konfidenciālu informāciju vai profesionālu noslēpumu;
                                                        7. prasīt, lai personas dati tiktu papildināti, atjaunoti, koriģēti, pagaidu apturēti vai dzēsti, ja tie ir nepilnīgi, novecojuši, nepatiesi vai ir iegūti veidā, kas pārkāpj likumu, vai nav vairs nepieciešami mērķim, kādam tie tika vākti.

                                                        1. Saskaņā ar 6. punktu Klientam ir tiesības piekļūt apstrādāto personas datu saturam, labot tos un pieprasīt dzēšanu. Personas datu administrators ir pienākums papildināt, atjaunot, labot, pagaidu apturēt vai pastāvīgi pārtraukt datu apstrādi vai dzēst tos no kolekcijas uz vietas un nekavējoties pēc šāda pieprasījuma iesniegšanas, ja vien pieprasījums attiecas uz personas datiem, kas tiek papildināti, atjaunoti vai laboti atsevišķās likuma normās noteiktajā kārtībā.
                                                        2. Pasūtījuma noslēgšanas procesā Klients piekrīt, ka Pārdevējs vāc un apstrādā personas datus, kā tas saprotams 1997. gada 29. augusta Personas datu aizsardzības likumā (Likumu žurnāls 2014.1182 konsolidētais teksts). Dati var tikt sniegti citai personai tikai situācijā, kas prasīta ar likumu vai nepieciešama pasūtījuma izpildei.
                                                        3. Klients var sniegt piekrišanu saņemt elektroniskus mārketinga un komerciālus informācijas paziņojumus no Pārdevēja, abonējot BIULLETINU.
                                                        4. Klients, izmantojot Pārdevēja pakalpojumus, kas tiek veikti, izmantojot Tiešsaistes veikalu, ir pienākums ievērot šos Noteikumus un Nosacījumus līdz apmēram, kas ir nepieciešams, lai izpildītu veiktos pasūtījumus un kas nav pretrunā ar piemērojamo likumu un sociālās uzvedības noteikumiem.
                                                        5. Pārdevējs paziņo, ka Tiešsaistes veikalā pieejamās un pārdotās preces ir jaunas, lietojamas, drošas un brīvas no fiziskām vai juridiskām defektiem. Preču īpašības pilnībā atbilst tām, kas attēlotas un aprakstītas Tiešsaistes veikala vietnē.
                                                        6. Pārdevējs izpilda pasūtījumus Polijas teritorijā un tos, ko veic Patērētāji Eiropā, kā arī, iepriekš nosakot piegādes nosacījumus, citās valstīs.
                                                        7. Visas preces, kas pieejamas pārdošanai Tiešsaistes veikalā, ir likumīgi ieviestas Polijas tirgū, atbilstoši likuma normām. Informācija par precēm, kas ievietota Tiešsaistes veikala vietnē, ir aicinājums slēgt līgumu, kā to saprot 1964. gada 23. aprīļa Civillikuma 71. pantā.
                                                        8. Visas produktu/preču/pakalpojumu cenas, kas norādītas Tiešsaistes veikala vietnē, ir norādītas EIRO valūtā kā bruto cenas, ieskaitot PVN, muitas nodokļus un citus likumā noteiktos komponentus.
                                                        9. UZMANĪBU: Cenas, kas norādītas Tiešsaistes veikala vietnē, neietver piegādes izmaksas, kas tiek pievienotas, kad Klients izvēlas pasūtīto preču piegādes metodi.

                                                        §3 Pakalpojumu sniegšanas nosacījumi

                                                        1. Šis Tiešsaistes veikals sniedz elektroniskos pakalpojumus, un līguma slēgšanas nosacījums ir, pirmkārt, aizpildīt tiešsaistes pasūtījuma formu, lai noslēgtu pārdošanas līgumu. Līguma slēgšana ir brīvprātīga.
                                                        2. Pakalpojuma sniegšanas līgums tiek noslēgts elektroniski, ļaujot Tiešsaistes veikala Klientam aizpildīt pasūtījuma formu, līgums tiek noslēgts uz laiku, kas noteikts, kad Klients sāk aizpildīt formu, un beidzas, kad tiek pārtraukta formu aizpildīšana vai kad tiek iesniegta aizpildīta forma Pārdevējam. Pasūtījuma formas aizpildīšanas process ir organizēts tā, lai katrs Klients varētu iepazīties ar formu pirms pieņemšanas lēmuma par līguma noslēgšanu vai tā maiņu.
                                                        3. 1. punktā norādītais pakalpojums tiek sniegts bez maksas, taču tam var būt nepieciešams piekļūt internetam.
                                                        4. Elektroniskie pasūtījumi var tikt veikti 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā.
                                                        5. Noslēdzot pirkumu, Klients atzīmē pareizo pasūtījuma lodziņu ar sekojošo opciju: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez sklep moich danych osobowych zawartych w formularzu zamówienia w celu i zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia” (“Es piekrītu, ka veikals apstrādā manus personas datus, kas iekļauti pasūtījuma formā, mērķiem un apjomā, kas nepieciešams, lai izpildītu pasūtījumu”), kas ir nepieciešama, lai noslēgtu līgumu. Personas datu sniegšana ir nepieciešama, lai veiktu pasūtījumu, un personas datu nesniegšana būs vienāda ar atteikšanos no līguma noslēgšanas.
                                                        6. Saskaņā ar GDPR 8. panta 2. punkta prasībām administrators, ņemot vērā pieejamo tehnoloģiju, veic saprātīgus pasākumus, lai pārbaudītu, vai personai, kura ir vecāku aizgādībā vai rūpējas par bērnu (līdz 13 gadu vecumam), ir piešķirta piekrišana vai tā ir apstiprināta.
                                                        7. Klienta saistības saistībā ar piekļuvi internetam un datu pārsūtīšanu tiek segtas tikai no Klienta puses saskaņā ar Klienta pakalpojumu sniedzēja cenu sarakstu, ar kuru Klients ir noslēdzis līgumu par interneta pakalpojumu sniegšanu.

                                                        §4 Līguma nosacījumi

                                                        1. Lai noslēgtu pārdošanas līgumu, kas ir derīgs un saistošs pusēm, Klients, saskaņā ar piedāvāto Tiešsaistes veikala piedāvājumu, nosaka preču daudzumu, ko viņš plāno iegādāties, un, ja iespējams, precizē pasūtītā produkta raksturojumu un specifikāciju. Izvēloties preces, Klients aizpilda interneta pasūtījuma formu, norādot visus datus, kas nepieciešami pasūtījuma izpildei no Pārdevēja, piemēram, daudzumu, piegādes adresi un maksājuma metodi, pamatojoties uz Klientam rādītajiem ziņojumiem un informāciju, kas pieejama vietnē un iekļauta šajos Noteikumos un Nosacījumos.
                                                        2. Klienta konta reģistrācija Tiešsaistes veikalā ir brīvprātīga un bez maksas.
                                                        3. Ja Pārdevējs izveido iespēju pasūtīt preces ar tādām īpašībām, kas tiek izgatavotas pēc Klienta individuāla pieprasījuma, Klients nosūta tiešsaistes pasūtījuma formu ar informāciju, kas nepieciešama preču izveidošanai, t.i., teksts, grafika, izmēri utt., saskaņā ar tehnisko specifikāciju, kas iekļauta preces aprakstā, vai izvēlas atbilstošu specifikāciju no Pārdevēja pieejamajām preču konfigurāciju variantiem.
                                                        4. Uzreiz pēc pasūtījuma saņemšanas Pārdevējs elektroniski nosūta Klientam uz e-pasta adresi, kas norādīta pasūtījuma veikšanas brīdī, paziņojumu, kas apstiprina pasūtījumu, kas, vienlaikus, ir arī pasūtījuma pieņemšana. Līgums par pārdošanu tiek noslēgts, kad Klients saņem ziņojumu.
                                                        5. Ziņojums, kurā ietilpst pasūtījuma kopsavilkums un apstiprinājums, iekļauj visus iepriekš noteiktos pārdošanas līguma nosacījumus, īpaši pasūtīto preču daudzumu un veidu, to specifikāciju, ja tiek pasūtītas preces ar individuāli izvēlētām īpašībām, kopējo samaksājamo summu (izteiktu Polijas zlotā) ar piegādes izmaksām un piešķirto atlaidi apmēru (ja tāda ir piemērojama).
                                                        6. Ja Klientam ir vairākas atlaides no dažādiem avotiem/special price offers, tās var apvienot tikai tad, ja tas ir izteikti noteikts Atlaides noteikumos un nosacījumos. Ja nav informācijas par to, kā dažādas atlaides/special price offers var tikt apvienotas, tikai viena atlaide/special price offer var attiekties uz vienu pirkumu.

                                                        §5 Pasūtījuma izpilde

                                                        1. Pārdevējs godprātīgi izpilda Klientu pasūtījumus, ievērojot to saņemšanas secību, jo katrs pasūtījums ir svarīgs, un mēs to uzskatām par prioritāti!
                                                        2. Pasūtījuma izpildes laiks individuālajiem Klientiem ir 1 līdz 5 darba dienas, skaitot no dienas, kad Klients nosūta pasūtījumu. Preču gadījumā, kas ir atzīmētas kā pieejamas pēc pieprasījuma, piegādes laiks tiek norādīts preces lapā. Pasūtījuma izpildes laiks galvenokārt ietver laiku, kas nepieciešams pasūtījuma sagatavošanai (pasūtījuma komplektēšana un iepakošana, pakas nosūtīšana kurjeram un, izvēlētajos gadījumos, preču ražošana). Pasūtījuma izpildes laiks ir atkarīgs no piegādes metodes, kas var mainīties atkarībā no Klienta norādītā transporta līdzekļa.
                                                        3. Ja rodas īpaši apstākļi vai pasūtījuma izpilde noteiktajā laikā ir neiespējama, Pārdevējs nekavējoties sazināsies ar Klientu, lai vienotos par turpmākajām darbībām, lai noteiktu citu pasūtījuma izpildes laiku vai piegādes metodes maiņu.

                                                        §6 Piegāde

                                                        1. Preces tiek piegādātas, izmantojot Poczta Polska vai kurjeru pakalpojumu uzņēmumu (GLS) vai citā veidā, ko pieņem puses un kas nerada pārmērīgas vai nepamatotas izmaksas Pārdevējam un Klientam.
                                                        2. Pasūtītās preces tiek piegādātas, kā izvēlas Klients, vai nu tieši uz Klienta adresi, kas norādīta tiešsaistes pasūtījuma formā un ko Klients apstiprinājis kā piegādes adresi, vai tās var tikt saņemtas klātienē no personiskās saņemšanas punkta, kurš norādīts pasūtījuma veikšanas brīdī.
                                                        3. Preces vienmēr tiek iepakotas tā, lai atbilstu to īpašībām, tādā veidā, lai novērstu to bojājumus, zudumus vai iznīcināšanu transportēšanas laikā.
                                                        4. Klients nepārtraukti tiek informēts par piegādes izmaksām – tās tiek norādītas, kad Klients aizpilda tiešsaistes pasūtījuma formu. Piegādes izmaksu apmērs ir atkarīgs no valsts, uz kuru pasūtījums tiks nosūtīts, pasūtīto preču daudzuma, to svara un pakas nosūtīšanas metodes.

                                                        §7 Maksājuma metodes

                                                        1. Pārdevējs ļauj Klientam samaksāt par pasūtītajām precēm, veicot priekšapmaksu uz šādu bankas kontu:

                                                        Aparts Group Spółka Komandytowa

                                                        PL68 1090 2590 0000 0001 4357 4778 EUR




                                                        1. Elektroniskais maksājums ar kredītkarti (Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro) vai ar bankas pārskaitījumu elektroniskajā bankā, izmantojot tiešsaistes maksājumu pakalpojumu – PayU, PayPal, Przelewy24.
                                                        2. Skaitliski, saņemot pasūtītās preces (preces ar piegādi) – Klients samaksā kurjeram, saņemot pasūtītās preces, kuras tiek piegādātas caur kurjeru uz adresi, kuru Klients norādījis pasūtījumā.
                                                        3. Pārdevējs dokumentē preču pārdošanu saskaņā ar Klienta pieprasījumu – ar kvīti vai PVN rēķinu. Pirkuma apliecinājums kvīts vai PVN rēķina formā tiek piegādāts Klientam kopā ar pasūtītajām precēm. Pārdevējs var izsniegt PVN rēķinus visām preču pasūtījumiem Tiešsaistes veikalā.

                                                        §8 Garantija

                                                        1. Preču piegāde, kas tiek veikta garantijas ietvaros, tiks veikta uz Pārdevēja rēķina.
                                                        2. Pārdevējs ir atbildīgs saskaņā ar garantiju, ja defekts tiek atklāts agrāk nekā divus gadus no preču nodošanas patērētājam dienas. Pārdevējs ir atbildīgs patērētājam, ja preces nodošanas brīdī tās nav atbilstošas līgumam vai tām ir fiziski vai juridiski defekti. Pārdevējs ir atbildīgs par patērētāja preču neatbilstību līgumam, ja šāda neatbilstība tiek konstatēta agrāk nekā divus gadus pēc šo preču nodošanas pircējam. Tomēr, ja preces tiek nomainītas, šis termiņš tiek saskaitīts no jauna. Fizisks defekts nozīmē, ka pārdotā prece nav atbilstoša līgumam. Īpaši pārdotā prece nav atbilstoša līgumam, ja:

                                                        1. tā trūkst īpašību, kurām šāda veida produktam jābūt, lai tās atbilstu līgumā noteiktajam mērķim vai izrietētu no apstākļiem vai paredzētās lietošanas;
                                                        2. tā trūkst īpašību, kuru esamību garantēja Pārdevējs, arī, rādījis paraugu vai modeli;
                                                        3. to nevar izmantot mērķiem, par kuriem Pircējs informēja Pārdevēju, slēdzot līgumu, un Pārdevējs nav izteicis iebildumus pret šādu paredzētu preces lietošanu;
                                                        4. tā ir piegādāta Pircējam nepilnīga.

                                                        1. Preču defektus jāziņo, nosūtot informāciju elektroniski uz Pārdevēja e-pasta adresi vai rakstiski uz Pārdevēja pasta adresi (skat. §1 punkts 3: Pārdevēja adrese). Ja patērētājam ir grūtības un viņš nezina, kā sastādīt preču defektu ziņojumu, tādu ziņojumu var nosūtīt, piemēram, formā, kas veido Pielikumu nr. 2 šiem Noteikumiem un Nosacījumiem, kas tikai kalpo, lai atvieglotu sūdzību procesu, tas nenozīmē, ka tas ir obligāts modelis, kas jādara, lai panāktu sūdzības panākumus.
                                                        2. Ja tas ir nepieciešams, lai pareizi novērtētu preču fiziskos defektus, pēc Pārdevēja pieprasījuma un pēc sākotnējām vienošanās ar Pārdevēju preces jānogādā Pārdevēja sēdeklī (skat. §1 punkts 3: Pārdevēja adrese), ja preces īpašības to atļauj.
                                                        3. Pārdevējs nekavējoties atbild uz Patērētāja ziņojumu, taču ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā no šāda ziņojuma saņemšanas dienas. Ja ziņojums netiek apstrādāts noteiktajā termiņā, tas ir vienāds ar to, ka sūdzība tiek uzskatīta par pamatotu un tiek pieņemta Pārdevēja.
                                                        4. Pārdevējs sedz preču savākšanas, piegādes, defektu novēršanas un preču nomaiņas izmaksas uz jaunām.

                                                        §9 Atteikšanās

                                                        1. Saskaņā ar likuma normām Klientam, kurš ir Patērētājs saskaņā ar 30. gada 27. pantu 2014. gada 30. maijā (Likumu žurnāls 2014, 827. punkts, ar grozījumiem) par patērētāju tiesībām ir tiesības atteikties no attālināti noslēgtā līguma, nenorādot iemeslu.
                                                        2. Tiesības atteikties no līguma attiecas uz 14 kalendārajām dienām no brīža, kad Klients, kurš vienlaikus ir Patērētājs, iegūst īpašumtiesības uz precēm, vai arī trešā persona, ko norādījis šāds Klients, izņemot pārvadātāju.
                                                        3. Kad Klients, kurš ir Patērētājs, atsakās no līguma, šāds līgums tiek uzskatīts par nenoslēgtu, un Patērētājs tiek atbrīvots no visām saistībām. Viss, ko puses ir savstarpēji nodrošinājušas viena otrai, tiks atgriezts nemainīts, ja vien izmaiņas nebija nepieciešamas parastajā komercdarbības ietvarā. Atgriešana notiks nekavējoties un ne vēlāk kā 14 dienu laikā.
                                                        4. Klients, kurš ir Patērētājs, var atteikties no līguma, sniedzot paziņojumu ar tiešsaistes formu, kas veido Pielikumu nr. 1 šiem Noteikumiem un Nosacījumiem, nosūtot to elektroniski vai pa pastu uz Pārdevēja pasta adresi, kā to izvēlas Klients. Pielikums nr. 1 var kalpot tikai kā palīglīdzeklis atteikšanās no līguma procesā, un tas nav obligāts modelis, kas nepieciešams, lai izmantotu tiesības atteikties no līguma. Klients to var izmantot, bet tas nav obligāti. Sekmīga atteikšanās prasa, lai Klients nosūtītu paziņojumu rakstiski uz Pārdevēja adresi.
                                                        5. Lai saglabātu termiņu, kas noteikts 2. punktā, pietiek nosūtīt Klienta paziņojumu par atteikšanos no līguma pirms šāda termiņa.
                                                        6. Pārdevējs nekavējoties apstiprina Klientam, ka ir saņēmis paziņojumu par atteikšanos no līguma un atbilstošu informāciju, un informē par turpmākajām darbībām, kas veicamas, tostarp par preču atgriešanas metodi, un, ja nepieciešams, atbild uz visiem jautājumiem.
                                                        7. 14 kalendāro dienu laikā no Klienta paziņojuma par atteikšanos no līguma saņemšanas dienas Pārdevējs nekavējoties atgriež Klientam visas maksājumu summas, tostarp izmaksas par preču piegādi. Pārdevējs atgriež visus maksājumus, izmantojot to pašu maksājuma metodi, kādu izmantoja Klients, ja vien Klients izteikti piekrīt saņemt maksājumus, izmantojot citu maksājuma metodi, kas neuzliek nekādas izmaksas.
                                                        8. Ja pēc Klienta piekrišanas Pārdevējs neapņemas savākt preces no Klienta, Pārdevējs var atturēties no saņemto maksājumu, tostarp preču piegādes izmaksu atgriešanas, līdz tiek saņemtas preces vai līdz Klients iesniedz pierādījumu par preču nosūtīšanu atpakaļ, atkarībā no tā, kas notiek vispirms.
                                                        9. Klientam nekavējoties jāatgriež preces Pārdevējam vai Pārdevēja pilnvarotai personai, ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā no dienas, kad Klients atteicās no līguma, ja vien Pārdevējs nepiedāvā preču paņemšanu. Lai saglabātu termiņu, pietiek nosūtīt preces atpakaļ pirms termiņa.
                                                        10. Klients, kurš ir Patērētājs, sedz tikai tiešās izmaksas par preču atgriešanu.
                                                        11. Patērētājam ir tiesības atteikties no attālināti noslēgtā līguma, nenorādot iemeslu un nenomaksājot izmaksas, izņemot izmaksas, kas noteiktas 33. un 34. pantā Patērētāju likumā.
                                                        12. Preces jānogādā uz Pārdevēja adresi (skat. §1 punkts 3.: “Pārdevēja adrese”).
                                                        13. Patērētājs ir atbildīgs par preču vērtības samazināšanos, kas izriet no šo preču izmantošanas veidā, kas pārsniedz darbības, kas nepieciešamas, lai noteiktu preces raksturu, īpašības un darbību.Tas nozīmē, ka Pircējam ir tiesības novērtēt un pārbaudīt preces, bet tikai tādā veidā, kāds būtu iespējams fiziskā veikalā (pārbaudīt, vai tās ir pilnīgas un to tehniskās īpašības), jo Patērētājam parasti nav atļauts izmantot preces, citādi, atsakoties no līguma, Patērētājs var tikt iekasēts ar papildu izmaksām, kas saistītas ar preces vērtības samazināšanos.
                                                        14. Tiesības atteikties no līguma neattiecas uz Klientu attiecībā uz līgumiem, kas noteikti 30. gada 38. pantā 2014. gada Patērētāju tiesību aktā, sekojošās situācijās, starp citu:

                                                        1. attiecībā uz pakalpojumu sniegšanu, ja uzņēmējs pilnībā sniedz pakalpojumu ar izteiktu Patērētāja piekrišanu, kurš pirms pakalpojuma sniegšanas ir informēts, ka pēc pakalpojuma sniegšanas uzņēmēja, Patērētājs zaudē tiesības atteikties no līguma;
                                                        2. kurā cena vai atlīdzība ir atkarīga no finanšu tirgus svārstībām, kas ir uzņēmēja kontrolei ārpus un kas var notikt pirms atteikšanās no līguma termiņa;
                                                        3. kurā pakalpojuma objekts ir neizgatavots produkts, kas izgatavots saskaņā ar Patērētāja specifikāciju vai paredzēts viņa individuālo vajadzību apmierināšanai;
                                                        4. kurā pakalpojuma objekts ir produkts, kas viegli saplīst vai var tikt izmantots īsā laika periodā;
                                                        5. kurā pakalpojuma objekts ir produkts, kas tiek piegādāts noslēgtā iepakojumā, kuru pēc atvēršanas nevar atgriezt veselības vai higiēnas apsvērumu dēļ, ja iepakojums tika atvērts pēc piegādes;
                                                        6. kurā pakalpojuma objekts ir produkti, kas pēc piegādes paliek neatdalāmi saistīti ar citiem produktiem to rakstura dēļ.

                                                        §10 Sūdzību izskatīšanas procedūra

                                                        1. Lai pareizi iesniegtu sūdzību, Klientam jānorāda savi dati, piemēram: vārds un uzvārds vai uzņēmuma nosaukums, dzīvesvietas adrese vai uzņēmuma adrese un e-pasta adrese, sūdzības objekts, pasūtījuma numurs, ja iespējams, precizējot arī sūdzībā iekļauto laika periodu un apstākļus, kas pamatotu sūdzību (aprakstot, par ko sūdzība ir). Un, iespējams, iezīmējot īpašības, kādas pasūtītajām precēm trūkst, un kurām, saskaņā ar Pārdevēja apgalvojumiem vai preces prezentācijas veidu, tām vajadzētu būt.
                                                        2. Ja Klients ir Patērētājs, viņš var lūgt, lai preces tiek nomainītas ar bezdefektīvām precēm, nevis, kā to piedāvā Pārdevējs, novērst defektu, vai lūgt, lai defekts tiek novērsts, nevis, lai preces tiek nomainītas, ja vien Klienta izvēlētais veids nav neiespējams vai radītu pārmērīgas izmaksas salīdzinājumā ar Pārdevēja piedāvāto metodi. Pārmērīgu izmaksu novērtēšana ietver preces bez defektiem vērtību, atrasto defektu veidu un nozīmi, kā arī neērtības, ar kurām Klients varētu saskarties citu izskatīšanas formu gadījumā.
                                                        3. Ja vien atsevišķas normas nenosaka citādi, uzņēmējam ir pienākums atbildēt uz patērētāja sūdzību 14 dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas. Ja uzņēmējs neveic atbildi uz sūdzību noteiktajā termiņā, sūdzība tiek uzskatīta par pieņemtu. Uzņēmējs sniedz patērētājam savu atbildi rakstiski vai citā izturīgā vidē (piemēram, USB zibatmiņā vai CD/DVD, atbildot uz sūdzību.)
                                                        4. Ja sūdzība netiek izskatīta noteiktajā termiņā, tā tiek uzskatīta par pieņemtu no Pārdevēja puses. Prasība attiecībā uz atteikšanos no līguma, ja tā netiek izskatīta noteiktajā termiņā, nav līdzvērtīga iesniegtās sūdzības pieņemšanai.

                                                        §11 Atbildība

                                                        1. Publicējot vai daloties ar iespējamo saturu, Klients brīvprātīgi izplata šādu saturu. Pārdevējs nav satura nodrošinātājs un nekādā veidā neidentificējas ar šādu saturu; Pārdevējs ir tikai subjekts, kas nodrošina teleinformācijas resursus. Klients norāda, ka:

                                                        1. viņi ir tiesīgi izmantot un dalīties ar autoru ekonomiskajām tiesībām, industriālās īpašuma tiesībām vai ar to saistītajām tiesībām, ko viņi ir publicējuši;
                                                        2. publiskojot un daloties ar personīgiem datiem, attēliem, informāciju par personām, kas nav Klients, pakalpojumu sniegšana notikusi saskaņā ar likumu un brīvprātīgi, ar satura īpašnieku piekrišanu;
                                                        3. viņi pieņem, ka citi Klienti un Pārdevējs var piekļūt informācijai, datiem, attēliem un citam saturam, ko viņi ir publicējuši, un ļauj Pārdevējam izmantot šādu informāciju, datus, attēlus un saturu bez maksas;
                                                        4. viņi piešķir savu piekrišanu pētījumu, modificējumu un darbu interpretāciju sagatavošanai, kā to saprot Autortiesību un blakustiesību likumā.

                                                        1. Klientam nav tiesību:

                                                        1. publicēt trešo personu personas datus, izplatīt kāda attēlu bez nepieciešamās piekrišanas vai trešās puses, kurai šie dati attiecas;
                                                        2. publicēt reklāmas un/vai veicināšanas saturu, kas nav saskaņā ar veikala biznesa mērķi.

                                                        1. Klientam ir aizliegts publicēt saturu, kas varētu, jo īpaši:

                                                        1. vērsties pret trešo personu personiskajām tiesībām;
                                                        2. tikt publicētai vai uzskatītai par publicētu ļaunprātīgi;
                                                        3. pārkāpt trešo personu tiesības, autortiesības, blakustiesības, industriālās īpašuma tiesības, uzņēmuma noslēpumu vai tiesības, kas iekļautas konfidencialitātes klauzulā, īpaši norādītām kā slepenām vai augstākās slepenības;
                                                        4. tikt publicētai kā aizskarošai vai veidotai apdraudējuma virzienā pret citām personām, izteikumi, kas parasti uzskatāmi par aizskarošiem, piemēram, vulgāri izteicieni;
                                                        5. traucēt Pārdevēja likumīgajām interesēm;
                                                        6. tikt sūtītai vai publicētai, strādājot tiešsaistes veikalā kā nesankcionēta komerciāla informācija (sūklis);
                                                        7. citu veidu pārkāpt labas uzvedības normas, piemērojamos likumus, sociālās un morālās normas.

                                                        1. Ja trešā persona, autorizēta vai publiska iestāde, saņem paziņojumu, Pārdevējs patur tiesības modificēt vai dzēst Klienta publicēto saturu situācijā, kad tiek apgalvots, ka šāds saturs var pārkāpt šos Noteikumus vai piemērojamos likumus. Pārdevējs nepārtraukti nekontrolē publicēto saturu.
                                                        2. Klientam jāpievērš īpaša uzmanība šādām šajos Noteikumos iekļautajām normām:

                                                        1. § 2 punkts 3, 8, 10 un 11
                                                        2. § 3 punkts 5 un 6
                                                        3. § 4 punkts 1
                                                        4. § 7 punkts 4
                                                        5. § 8 punkts 2, 3
                                                        6. § 9 punkts 1, 2, 3, 4, 5, 10, 11, 12 un 13
                                                        7. § 12 – visa sadaļa

                                                        1. Norādītās normas, kas iekļautas šajos Noteikumos punktā 7 un norādītas kā īpaši svarīgas, ir paredzētas, lai Klients skaidri saprastu šos noteikumus. Tas nekādā veidā nenozīmē, ka pārējās normas, kas iekļautas šajos Noteikumos un nav norādītas punktā 7 a līdz g, ir mazāk svarīgas.

                                                        § 13 NOTEIKUMI PAR UZŅĒMUMIEM

                                                              1. Noteikumi un normas šajā 13. sadaļā attiecas izņēmuma kārtā uz Klientiem un Pakalpojumu lietotājiem, kuri nav patērētāji.
                                                              2. Pārdevējs patur tiesības atteikties no līguma ar Klientu, kurš nav patērētājs, 14 kalendāro dienu laikā no līguma noslēgšanas dienas. Atteikšanās no pārdošanas līguma var tikt īstenota bez iemesla norādīšanas un neradīs nekādus prasījumus Klientam, kurš nav patērētājs, pret pārdevēju.
                                                              3. Ja Klienti nav pakalpojumu lietotāji un vienlaikus nav patērētāji, pakalpojumu sniedzējs var nekavējoties pārtraukt Elektroniskā pakalpojuma sniegšanas līgumu, pat bez iemesla norādīšanas, ja pakalpojumu sniedzējs ir nosūtījis atbilstošu paziņojumu klientam.
                                                              4. Pārdevējam ir tiesības ierobežot pieejamās maksājumu metodes līdz dažām vai tikai vienai, kas attiecas uz konkrētām vai visām precēm. Pārdevējs var prasīt priekšapmaksu daļēji vai pilnībā, neatkarīgi no izvēlētās maksājumu metodes un pārdošanas līguma noslēgšanas fakta.
                                                              5. Risks par nejaušu preces zudumu vai bojājumu tiek nodots pircējam brīdī, kad pārdevējs nodod pasūtīto preci kurjeram. Pārdodot pasūtīto preci kurjeram, Klients, kurš nav patērētājs, arī iegūst visas priekšrocības un saistības, kas saistītas ar preci. Šādā gadījumā Pārdevējs nav atbildīgs par jebkuru zudumu, defektu, bojājumu no brīža, kad kurjers pieņem preci, līdz preces nodošanai Klientam.
                                                              6. Klientam, kurš nav patērētājs, ir pienākums pārbaudīt iepakojumu laikā un veidā, kas ir pieņemts šādu pakas veidu gadījumā. Ja Klients atklāj preces zudumu vai bojājumu, kas radušies preces transportēšanas laikā, viņam ir pienākums veikt visus nepieciešamos pasākumus, lai noteiktu kurjera atbildību.
                                                              7. Pārdevējs informē, ka saskaņā ar Civillikuma 558. pantu § 1 garantijas atbildība par preci, kas attiecas uz Klientu, kurš nav patērētājs, tiek izslēgta.
                                                              8. Pārdevēja atbildība ir ierobežota viena prasījuma un visu prasījumu kopumā līdz samaksātajai summai. Pārdevējs ir atbildīgs tikai par tipiskiem zaudējumiem, kas paredzami līguma noslēgšanas brīdī, un nav atbildīgs par zaudētajām priekšrocībām.
                                                              9. Visas strīdus starp tiešsaistes veikalu un Klientu, kurš nav patērētājs, izskata tiesa, kas ir piemērojama pārdevēja vietai.

                                                            §14 Beigu noteikumi

                                                            1. Tiešsaistes veikals respektē visas Klienta tiesības, kas noteiktas piemērojamos likumos.
                                                            2. Ja piemērojamais likums ietver noteikumus, kas Klientam ir labvēlīgāki nekā tie, kas iekļauti šajos Noteikumos, piemērojamie normatīvi šajos Noteikumos tiks tieši aizstāti ar konkrētām piemērojamā likuma normām un, vienlaikus, ir saistoši Tiešsaistes veikalam.
                                                            3. Visas tīmekļa vietnē publicētās satura (ieskaitot visus grafikus, tekstus, lapu izkārtojumu un logotipus) izmantošanas tiesības ir aizsargātas ar autortiesībām un ir Pārdevēja ekskluzīvā īpašums. Šī satura izmantošana bez Pārdevēja rakstiskas piekrišanas radīs civiltiesisko un krimināltiesisko atbildību.
                                                            4. Veikala īpašnieks, kā personas datu administrators, informē, ka:

                                                            • personas datu sniegšana ir vienmēr brīvprātīga, taču tā ir nepieciešama pasūtījuma izpildei;
                                                            • persona, kas sniedz savus personas datus, ir tiesīga piekļūt visiem saviem datiem un tos labot, dzēst (tiesības tikt aizmirstam), ierobežot datu apstrādes veidu, tiesības pārsūtīt datus, tiesības atsaukt piekrišanu jebkurā laikā, neskarot likumīgu datu apstrādi; tomēr dati var tikt kopīgoti ar atbilstošām valsts iestādēm, ja to prasa attiecīgais regulējums.
                                                            • Datu apstrādes pamats ir 6. panta 1. daļa a) un vispārīgā regulējuma par datu aizsardzību saturs;
                                                            • personas dati tiks glabāti un apstrādāti tik ilgi, cik nepieciešams pasūtījuma apstrādei un izpildei, bet ne ilgāk par 3 gadiem (2 gadi ir sūdzību periods, un 1 gads citiem iespējamiem prasījumiem un īpašām situācijām)
                                                            • persona, kas kopīgo savus personas datus, ir tiesīga iesniegt sūdzību GIODO (Vispārējam Datu Aizsardzības Inspektoram), ja viņa uzskata, ka personas datu apstrāde, kas saistīta ar pasūtījuma izpildi, pārkāpj vispārīgā regulējuma par personas datu aizsardzību 27. aprīļa 2016. gada normatīvus;

                                                            1. Personas datu apstrādei šajā veikalā Eiropas Komisija nav apstiprinājusi nevienu atbilstošu aizsardzības līmeni, taču dati tiks pienācīgi aizsargāti ar IT/juridiskajiem pasākumiem un risinājumiem.
                                                            2. Jūsu dati tiks apstrādāti automatizētā veidā, arī profilēšanas formā.
                                                            3. Attiecībā uz atlikušajiem jautājumiem, kas nav regulēti šo Noteikumu noteikumos, piemērojamie Polijas likumi tiks piemēroti:

                                                            1. Likums par 2000. gada 2. martu par noteiktu patērētāju tiesību aizsardzību un par atbildību par bīstamu produktu radītu kaitējumu (Likumu krājums 2000, Nr. 22, 271. pants, ar grozījumiem).
                                                            2. Likums par 2002. gada 27. jūliju par īpašiem patērētāju tirdzniecības apstākļiem un Civillikuma grozījumiem (Likumu krājums 2002, Nr. 141, 1176. pants, ar grozījumiem);
                                                            3. Likums par 1964. gada 23. aprīli Civillikums (Likumu krājums 1964, Nr. 16, 93. pants, ar grozījumiem);
                                                            4. Likums par 1997. gada 29. augustu par personas datu aizsardzību (Likumu krājums 2002, Nr. 101, 926. pants, ar grozījumiem);
                                                            5. Likums par 2002. gada 18. jūliju par elektronisko pakalpojumu sniegšanu (Likumu krājums 2013, 1422. pants);
                                                            6. Likums par 2000. gada 30. jūniju Rūpnieciskās īpašuma likums (Likumu krājums 2001, Nr. 49, 508. pants, ar grozījumiem);
                                                            7. Likums par 1994. gada 4. februāri par autortiesībām un blakustiesībām (Likumu krājums 2006, Nr. 90, 631. pants, ar grozījumiem);
                                                            8. Likums par 2014. gada 30. maiju par patērētāju tiesībām (Likumu krājums 2014, 827. pants)

                                                            1. Izmaiņu noteikumi ir saistoši Klientiem, ja tiek izpildīti 384. panta Civilkodeksa noteikumi (t.i., Klients ir pareizi informēts par izmaiņām).
                                                            2. Pārdevējs patur tiesības veikt izmaiņas Noteikumos svarīgu iemeslu dēļ, proti:

                                                            1. likuma noteikumu maiņa;
                                                            2. maksājumu un piegādes metožu maiņa;
                                                            3. valūtas maiņa;
                                                            4. elektronisko pakalpojumu sniegšanas veida maiņa, atbilstoši noteikumiem;
                                                            5. Pārdevēja informācijas maiņa, tostarp e-pasta adreses un telefona numura maiņa.

                                                            1. Izmaiņas noteikumos neietekmē jau veiktos un izpildītos pasūtījumus; attiecībā uz tiem piemērojami Noteikumi, kas bija spēkā pasūtījuma veikšanas laikā. Pārdevējs informēs par plānoto izmaiņu veikšanu vismaz 30 dienas iepriekš tīmekļa vietnē. Ja mainītie noteikumi netiek akceptēti, pakalpojuma lietotāji var nekavējoties pārtraukt līgumu 30 dienu laikā pēc ziņojuma saņemšanas.
                                                            2. Strīdi, kas rodas no pakalpojuma sniegšanas, pamatojoties uz šiem Noteikumiem, tiks izskatīti vispārējā tiesā, ko izvēlējies Klients, kurš vienlaikus ir patērētājs, saskaņā ar piemērojamiem Polijas likumiem.
                                                            3. Pielikumi pie Noteikumiem veido dokumenta neatņemamu daļu.
                                                            4. Pārdošanas līgums tiek noslēgts poļu valodā, ar saturu, kas atbilst Noteikumiem.
                                                            5. Iepriekš minētā veikala Klienti var piekļūt šiem Noteikumiem jebkurā laikā, izmantojot saiti, kas ievietota galvenās pakalpojuma tīmekļa vietnē, un izvēlēties un izdrukāt šo dokumentu, bet komerciāla izmantošana ir aizsargāta ar LEGATO juridisko biroju.
                                                            6. Noteikumi stājas spēkā …………………….

                                                            Piezīme par autortiesībām attiecībā uz Pārdošanas Noteikumiem


                                                            Visu materiālo autortiesību īpašnieks attiecībā uz šo Noteikumu modeli ir LEGATO juridiskais birojs, kas ir piešķīris šim veikalam neekskluzīvu un nenododamu tiesību izmantot šos Pārdošanas Noteikumus saistībā ar paša veikala komerciālo tiešsaistes darbību, un izplatās ar šo dokumentu aizsardzību līguma spēkā esamības laikā. Ir aizliegts kopēt un izplatīt šī Noteikuma modeli bez LEGATO juridiskā biroja piekrišanas, un šādas darbības var radīt gan civiltiesisko, gan krimināltiesisko atbildību. Tiešsaistes pārdevēji var uzzināt vairāk par iespēju izmantot šo Pārdošanas Noteikumu modeli tīmekļa vietnē http://www.kancelaria-legato.pl/